subota, 19.07.2008.

3. Blackout


Pretpostavljala sam da odgovor neće stići u sljedećih par dana pa me nije iznenadilo kada nije stigao niti nakon tjedan dana. Bila sam spremna na to.

No koliko god da sam bila spremna, dva tjedna su mi definitivno predstavljala problem.

“Mislim da ću dobiti slom živaca”, uhvatila sam se rukama za korijen kose, naslonivši se laktovima o stol.

Rebecca je približila svoju stolicu k meni, priljubivši svoje tijelo uz moje “Ali ipak, to nije razlog da si počupaš svu kosu,” šapnula mi je na uho “Zar ne?”

Odmaknula se od mene, pogledavši prema katedri gdje je Flitwick pripremao stvari za sat.


Rebecca i ja bile smo nešto kao prijateljice na daljinu. U slobodno vrijeme nismo se previše družile, a opet, obje smo znale većinu toga iz života druge. Bila sam zadovoljna i sretna takvim odnosom, a nadala sam se da tako stoji i s njene strane.


Nasmijavši se, pustila sam si kosu i naslonila se na naslon stolice “Ajde, nisam si namjeravala baš svu kosu počupat.”

Rebecca se zacerekala, kada je na stol doletio zgužvani pergament. Pogledi su nam se sreli kada sam ga uspijela zgrabiti prije nje.

“Refleksi, “ slegnula sam ramenima.

Da pogodim. Opet se jadaš o Danielu. Jadna Bex.


Ponekad mi je stvarno znao dići živac. Nisam se ni trudila odgovoriti mu.

“Lana, Adrian te moli da se okreneš,” Rebecca me lagano udarila laktom u rebra, držeći pogled na petoj klupi nama s desna. Držeći pogled na Adrianu.

Adrian mi je pokazao palcem prema prozoru kroz koji se vidjelo par učenika kako igraju metloboj. Prepoznala sam Draca na jednoj metli.

“Idemo poslije večere pa da iskališ bijes na meni?” šapnuo je.

Kratko sam kimnula glavom, a velik osmijeh razvukao mi se licem. Adrian se podruglljivo nasmijao sam sebi. Znao je što ga čeka.



“Kenmare Kestrels pobijedili Cannonse, “ pomalo začuđeno pročitala je Norah iz današnjeg izdanja Dnevnog Proroka.

Dora ju je pogledala svojim dobro poznatim pogledom od kojeg se ledi krv u žilama “Norah, ako me zezaš, znaš šta te slijedi?” prijeteći je uperila štapić u nju.

“Ne zezam. Na naslovnoj strani je, “ okrenula je novine prema Dori, otpivši gutljaj bundevinog soka.

Dora je spremila štapić i stala čitati članak “Ljudi, danas je moj dan”, bila je oduševljena “I da, Finnigan, duguješ mi pare”, dodala je. Seamus je samo bolno zacvilio.

“Protiv koga sada igraju?” upitala je.

“Puddlemerea, “ odgovorila sam “Nemaju šanse.”

Dora je samo frknula nosom, odloživši novine “Finnigan, daj pare.”



“Spreman?”, upitala sam Adriana zajahavši svoj Nimbus.

“Naravno, “ zacerekao se, vinuvši se u zrak. Krenula sam za njim s balunom u ruci.

Bilo je lako, naravno. Ne da je Adrian bio loš u metloboju. Bio je dobar, ali opet loš za mene. Nije imao šanse. Bilo je takvo zadovoljstvo razbiti ga na terenu.

“Priznajem, loš sam, “ podigao je ruke u znak obrane, odloživši prije toga svoj Partviš na stranu.

Skinula sam svoju metlobojsku jaknu u bojama Gryffindora i prebacila je preko ruke “Nisi loš, “ nasmijala sam se “Dobar si, ali moraš vježbat.”

Odmahnuo je glavom te smo zajedno krenuli prema Hogwartsu.

Osjetila sam lagani povjetarac na licu i čitavom tijelu. Bio je dovoljan da mi postane hladno te sam ponovo navukla svoju metlobojsku jaknu na sebe.

Prvi put u životu željela sam da je Adrian jedan od onih koji u svakom trenutku imaju potrebu nešto pričati. Željela sam da priča bilo što, da me pita bilo što. U suprotnom, mozak mi se uvijek vraćao na istu temu. Nisam se željela 24 sata na dan zamarati time. Bilo je beskorisno.

“O čemu razmišljaš?” Kao da mi je pročitao misli.

Nasmijala sam se “O Danielu.” Svejedno nismo skrenuli s teme.

Zaustavio se i pomalo iznervirano uzdahnuo “Gle, nemoj se zamarati time. Odgovorit će ti.” glas mu je bio blag “Ipak ti je brat.”

Razmislila sam na trenutak ne skidajući pogled s njega “Da, u pravu si. Ipak mi je brat.”

“Usput, “ uvukao je ruku u džep svojih traperica “Uzmi ovo.”

Pružio mi je jednu sličicu iz čokoladne žabe. Cliodna.

“Irska božica ljepote, “ nasmijao se “Znam da je već dugo tražiš.”



Irska božica ljepote nije izmišljena. Ona se zaista nalazi na jednoj od sličica iz čokoladnih žaba. Metlobojske momčadi također nisu izmišljene, a Dora je toliko bila oduševljena pobjedom Kenmare Kestrelsa jer je to irska momčad. A i zato šta je dobila pare od Seamusa (:

- 23:19 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>